26.forduló - Bolha Focitanoda SE

Nagybátony, 2013-05-11 - szombat 10h
Játékvezető: Gordos Árpád
Aszisztens: Baranyi Gábor, Szigetvári Zoltán
Gól: Budveszel Benjámin 65', Oláh Ferenc 73' ill. Bilik Krisztián 24', Csuka Zsolt 78'
Lap: - ill. Németh Kristóf 70', Viszokai János 74'

A képekre kattintva eljutsz a fotóalbumhoz

A forduló további mérkőzései
201
3-05-11 - szombat: Dunaharaszti MTK - Gyöngyös AK 1-9, Kelen SC - Rákosmente 6-2, Tököl VSK - XVII.ker. Rákosmenti TK 0-5, FC Dabas - RAFC 5-0
3-05-12 - vasárnap
: Gödöllői SK - Üllő SE 19-0, Tápiószecső FC - Maglódi TC 8-3
2013-06-05 - szerda: Dunakeszi VSE - Jászapáti VSE
2-3

Nagybátonyi SC: László Viktor - Czutor Vito - Nico, Nagy Benjámin, Tóth Márk, Földi Balázs - Henglár Attila, Budveszel Benjámin, Tóth Máté, Oláh Ferenc - Komka Tamás, Kovács Dániel (Budveszel László 85')
Edző: Csatlós Tamás

BFTSE Tárnok: Kürti Viktor 6 - Viszokai János 5, Kovács Gyula 6, Czeilinger Balázs 6, Németh Kristóf 6 - Szász Csaba 5, Miseta Roland 5, Czeilinger Zsolt 5, Bilik Krisztián 6 - Csuka Csolt 5, Tóth Tamás 5 (Horváth Martin 67')
Kispad
: Eskulics Dávid
Edző
: Csizly Attila

Csizly Attila beszámolója a "túráról" és a mérkőzésről:
A Nagybátony elleni rangadó a Bolha Focitanoda jóvoltából egy kétnapos kirándulássá alakult.
A mérkőzés előtt egy nappal péntek délután öt órakor indultunk a csapat buszával. Az utazás hosszúra sikerült mivel előbb az Érden kialakult majd a budapesti hatalmas forgalommal kellett megküzdenünk.
Szállásunk Bátonyterenyén a Szorospataknál volt. Vendéglátónk Szabics Antal (Szabics Imre válogatott labdarugó édesapja) nagy szeretettel várt minket.
Megmutatta a szállásunkat, és a hatalmas birtokot ahol különböző komplexumok (teniszpályák, füves labdarugó pályák, szauna, tó  stb.) fogadják az oda látogató edzőtáborozni és pihenni vágyó egyesületeket, szakosztályokat.
A vacsora bőséges volt, rántott hús, sült krumpli, rántott patisszon volt a menü.
A gyerekek legnagyobb bánatára internet és tévé nem volt, így csak egymást tudták álomba szórakoztatni.
A reggeli ébredés után megreggeliztünk,  virsli és tea volt a reggeli menü.
Ezután a taktikát megbeszélve, szállásunkat hátra hagyva elindultunk a kb. 5 kilométerre lévő mérkőzés helyszínére.
Már a mérkőzés elején látszott, hogy mind a két csapatnak a három pont megszerzése a célja.
Idegesen kezdtük a játékot, nagyon sok labdát elvesztettünk, amiből azután az ellenfél veszélyes támadásokat indított,de igazi nagy helyzet egyik oldalon sem alakult ki.
Az első félidő derekán egy nagyszerű kiugratás után megszereztük a vezetést.
A gól után, még kapkodóbbá vált a játékunk, pontatlan passzok sorozatával hoztuk ismét helyzetekbe az ellenfelet.
Fordulás után megpróbáltuk a középpályán megtartani a labdát, és forgatásokkal az ellenfél védelme mögé kerülni. Azonban lassú és körülményes labdáinkat az ellenfél rendre megszerezte.
Egy vitatott tizenegyes után Nagybátony kiegyenlített. (A vita tárgya az volt, hogy a szabálytalanság a tizenhatos vonalán belül vagy kívül történt.  Sajnos a bíró az esettől több méterre helyezkedett, és mivel a szabálytalanságot a labda körül nagy csoportosulás előzte meg így nem láthatta a pontos helyet, de mivel az ellenfél játékosait névről ismerte így bemondás alapján megítélte a büntetőt.). Ellenfelünk a gól után mindent egy lapra feltéve rohamozott, hogy megszerezze a győzelmet jelentő gólt is. Volt időszak amikor hosszú időre beszorítottak minket a saját kapunk elé.
Letámadásuknak köszönhetően megszerezték a vezetést.
Rajtunk volt a sor, hogy  legalább az egy pontot megszerezzük.
Magasan tartva védekezésünket most mi szorítottuk az ellenfelet saját kapuja elé, és egy jogosan megítélt tizenegyes után kiegyenlítettünk. ( Horváth Martin a tizenhatoson belül szép cselekkel próbált az ellenfél kapujához közelebb kerülni, de jól láthatóan és halhatóan! buktatták).
A gól után ismét hullámzóvá vált a játék, hol az egyik, hol a másik kapu forgott veszélyben, de gólt már egyik csapat sem tudott elérni.
A mérkőzés végén történt egy atrocitás az ellenfél játékosai részéről, Bilik Krisztiánt arcon ütötte az egyik nagybátonyi játékos akit a mérkőzés játékvezetője piros lapot felmutatva kiállított.

Copyright 2015. All rights reserved.